ERP Calculus12© - pregled softverskog paketa
"Calculus12©" za Microsoft© Windows© 7,8,10,11, MS Server od 2012 do 2022
Predstavljamo Vam ERP Calculus12© (čita se: Kalkulus dvanaest) - integrisani poslovno knjigovodstveni paket za obradu i planiranje resursa Vašeg preduzeća. ERP Calculus12 je projektovan za MS WINDOWS© operativne sisteme i višekorisnički (mrežni) rad nad Sybase© SQL Anywhere12 bazom podataka. Calculus12 je zaokruženo programsko rešenje za preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća i budžetske korisnike, a čini ga niz povezanih celina – podsistema. Funkcije svakog podsistema podržane su gotovim izveštajima, od jednostavnih (liste određenih šifarnika), pa do složenih analiza i proračuna iz višestruko filtriranih podataka.
Ključni podaci vezani za poslovni događaj unose se samo jednom, tako da su posle prvog unosa, kroz niz podsistema prilagođenih organizaciji preduzeća, dostupni svim akterima uključenim u tok obrade poslovnog događaja i to na svim nivoima poslovne organizacije. Calculus12 efikasno beleži, obrađuje i čuva podatke neophodne za uspešno operativno poslovanje i vođenje knjigovodstva, povezujući različite funkcije preduzeća u jedinstvenu celinu. Sve ključne poslovne informacije su Vam ODMAH dostupne u pravo vreme i na pravom mestu, što je imperativ opstanka i napretka u današnjem visoko konkurentnom i dinamičnom poslovnom okruženju.
Calculus12 nudi optimalno rešenje uz snagu i brzinu konkurentnih poslovnih aplikacija. Lako se konfiguriše u skladu sa specifičnostima Vašeg posla, obezbeđuje pouzdanost poslovanja, optimizaciju poslovnih procesa, a sve to uz prihvatljivu cenu zakupa POGLEDAJTE AKTUELNI CENOVNIK.
Preduzeća danas pred sobom imaju složene zahteve uz povećani rizik poslovanja. U razdoblju poslovnog rasta menadžeri ne mogu sebi dozvoliti gubitak vremena. Kvalitet i efikasnost poslovnog procesa je faktor koji će sigurno uticati na prelomnu tačku rentabilnosti i obeležiti razliku između uspeha i neuspeha.
Na nivou poslovnih procesa i operativnosti, svi menadžerski timovi u preduzeću moraju obezbediti maksimalnu operativnu efikasnost, odrediti granice iskoristivosti svih resursa, smanjiti operativne troškove, obezbediti efikasno izveštavanje, poštovanje pravila međunarodnih standarda (MRS, BRIKS, EU, STO,...), orijentisati se kupcu, »skenirati« poslovno okruženje u realnom vremenu i brzo se prilagođavati novonastalim promenama kako bi se maksimalno iskoristili tržišni uslovi. U ovom poslu ERP Calculus12 je menadžerima neprocenjivo vredan i koristan poslovni alat jer sadrži najvažniju funkcionalnost potrebnu svakoj firmi: finansijsko računovodstvo, upravljačko računovodstvo, prodaju i distribuciju, nabavku, skladištenje i logistiku, izveštaje, upravljanje ljudskim i intelektualnim kapitalom, proizvodnju i ostvarivu vezu sa sistemom za upravljanje kvalitetom.
Obrada svih poslovnih funkcija preduzeća, ustanove, agencije i radnje 
Calculus12 aplikacije sadrže veliki broj odgovarajućih funkcija koje osiguravaju potpunu pokrivenost poslovnih procesa:
Robno-materijalno knjigovodstvo i komercijala (Trgovina)
- Cenovnici za kupce i cenovnici dobavljača; rad u proizvoljnim valutama; magacinski dokumenti (prijemnice, otpremnice, izdatnice, ...); kartice artikala po magacinima i po komitentima; građevinski objekti, dnevnici knjiženja; lager liste; vođenje stanja po dodatnim osobinama (dimenzije, boje, veličine, ...); nivelacije, popisi; prenosne dostavnice; ponude, profakture, fakture; automatsko formiranje magacinskih dokumenata; automatsko knjiženje u glavnu knjigu sa kontrolom salda; izveštaji o prometu; evidencija po mestima troška; trebovanja prema stanju zaliha; ulazne i izlazne kalkulacije; obračun poreza; tovarni list sa težinama; KEP; praćenje nezavršenih dokumenata; upozorenje da komitent ima avansne račune; kontrola limita zaduženja komitenta; pravljenje proizvoljnog dokumenta od postojećeg; više analitika u pregledima izdatog materijala; ugovori sa kupcima; ugovori sa dobavljačima; najave; plan nabavke; otkup; interni i eksterni reversi; evidencija serijskih brojeva; izdavanje garantnih listova; odvaga, ...
Finansijska operativa
- Izvodi dinarskih i deviznih tekućih računa; automatsko učitavanje izvoda iz banaka; blagajne dinarske, devizne, porto; rad u proizvoljnim valutama; knjige ulaznih i izlaznih faktura i profaktura; avansi; kompenzacije; asignacije; obračun kamata; pregled dospeća za naplatu; kartice kupaca i dobavljača; sporna potraživanja; pregled PDV-a sa štampom svih poreskih obrazaca; eksport naloga za plaćanje u klijentski softver velikog broja banaka; štampa virmana; tokovi gotovine; automatsko knjiženje u glavnu knjigu sa kontrolom salda; pravljenje proizvoljnog dokumenta od postojećeg; opomene iz spornih potraživanja (prva, druga i pred tužbu); izveštaj o dugovanjima po dužini kašnjenja od valute; izveštaj o dospelim zaduženjima i obavezama u sledećih 15,30,60,90, ... dana; izveštaj o kašnjenju plaćanja 15,30,60,90 i više dana, ...
Proizvodnja
- Recepture (sastavnice) gotovih proizvoda i poluproizvoda po količinama i dimenzijama (materijal i radne operacije); kalkulacije cene koštanja gotovog proizvoda; radni nalozi; trebovanja i izdatnice materijala; predatnice gotovih proizvoda; višefazna proizvodnja; zahtevi poručilaca; nalozi za snimanje radova; reklamacije; izveštaj o trebovanom i izdatom materijalu; pregled stanja proizvodnje; evidencija utrošenog materijala; evidencija ostvarenih radnih časova i normi; nalozi za otpremu; plan nabavke; priprema proizvodnje i otpreme, ...
Prodavnica i Kasa
- Cenovnici za kupce i cenovnici dobavljača; magacinski dokumenti (prijemnice, otpremnice, ...); kartice artikala po prodavnicama i po komitentima; dnevnici knjiženja; lager liste; vođenje stanja po dodatnim osobinama (boje, veličine, ...); nivelacije, popisi; prenosne dostavnice; profakture, fakture; automatsko formiranje magacinskih dokumenata; automatsko knjiiženje u glavnu knjigu; izveštaj o prometu; evidencija pazara po kasama i prodavcima; ulazne i izlazne kalkulacije; obračun poreza; popusti po kupcima, artiklima i sredstvima plaćanja; prodaja po šifri, nazivu, bar kodu i serijskom broju artikla; prodaja na rate; e-fiskalizacija, ...
Finansijsko knjigovodstvo
- Glavna knjiga; analitike (komitenti, poslovne jedinice, radnici, projekti, gradilišta, ...); zaključni list, bruto bilans, bilans stanja, bilans uspeha; automatsko i ručno zatvaranje stavki; obračun kamata; strana konta paralelno za sve države; zbirni pregled iz više baza, ...
Obračun zarada
- Matični podaci radnika; proizvoljno definisanje kriterijuma i načina obračuna; obračun od bruto ka neto i obrnuto; više obračuna za jedan mesec i više kartica jednog radnika za jedan obračun; deljenje isplate jednog radnika na više radnih mesta (blagajna, više tekućih računa, ...); štampa listića, rekapitulacija, zakonskih obrazaca i virmana (OD1, OD3, OPJ-1, OPJ-3, OPJ-4, OPJ-6, KIM, INSZ, INSZ-M,INSZ-I, INSZ-P, M-UN, OZ-9, OZ-10, OZ10/1, OZ-11…, M4…); potvrda za banku; specifikacija doprinosa za zdravstvo po filijalama, dobrovoljni PIO; obračun staža (standardni i PIO Srbija), PPP PD i XML, ...
Kadrovska evidencija
- Sistematizacija radnih mesta; matični podaci radnika i članova porodice; stambena problematika; funkcije zaposlenih u preduzeću; evidencija diploma i stečenih znanja i zvanja; evidencija vojnih obveznika; praćenje izostanaka (bolovanja, godišnji odmori, plaćena i neplaćena odsustva, ...); uporedni izveštaji o stanju zaposlenih, sistematizaiciji i kvalifikacionoj strukturi, ...
Osnovna sredstva
- Evidencija po inventarskim brojevima, zaduženim licima, organizacionim jedinicama; obračun amortizacije (poreska, MRS) i revalorizacije; evidencija isknjiženih sredstava; rekapitulacija po amortizacionim grupama, kontima, ...; promene vrednosti osnovnog sredstva; unos reziduala u OS; praćenje osnovnih sredstava sa sklopovima i rezervnim delovima; pregled rezervnih delova po mašinama; evidencija inventarskog, fabričkog i registarskog broja za osnovno sredstvo; popis osnovnih sredstava, rezidual, ...
Posebni izveštaji
- definisanje gotovih izraza za izračunavanje pojedinih pozicija (vrednosti) iz glavne knjige, i njihovo korišćenje u različitim izveštajima, a bez poznavanja SQL jezika, slobodno formiranje SQL upita nad bazama podataka, kreiranje izgleda izveštaja, kreiranje filtera (polja sa kriterijumima za pretragu) za svaki pojedini izveštaj, prikaz izveštaja kroz više baza podataka, odnosno kroz više poslovnih godina, popunjavanje MS Excel tabela iz formiranih izveštaja, što daje dodatne mogućnosti za podešavanje izgleda izveštaja, kao i za popunjavanje gotovih Excel obrazaca koje zahtevaju pojedine državne institucije ili organi uprave preduzeća, preuzimanje gotovih formi izveštaja sa Calculus12 download sekcije za razmenu gotovih izveštaja proizvođača softvera, zastupnika i korisnika...
Administrator baze
- Administrator baze je aplikacija namenjena definisanju korisnika i grupa korisnika koji imaju pravo pristupa bazi podataka, kao i dodeljivanju prava pristupa na nivou pojedinačnih prozora i kontrola unutar svake Calculus12 aplikacije, ...
Održavanje baze
- Održavanje baze je aplikacija razvijena sa ciljem da se korisniku omogući što veći stepen bezbednosti od gubljenja i oštećenja podataka. Funkcija arhiviranja je centralizovana tako da sa jednog mesta mogu da se odjednom arhiviraju sve baze podataka koje postoje na računarima u lokalnoj mreži. Omogućeno je kompletno i delimično (ubrzano, sukcesivno) arhiviranje, kao i periodično automatsko startovanje u određeno, unapred zadato vreme. Takođe je omogućeno automatsko startovanje proizvoljne zadate komande za posebno arhiviranje na spoljašnji medij po završetku standardnog procesa arhiviranja na odredišni disk, ...
Rekli su ...
...Naoružani umećem prepoznavanja šansi, uspešni preduzetnici u ovom trenutku prepoznaju informacione tehnologije kao glavno sredstvo za ostvarenje svojih ciljeva. Izgrađena svest o ključnoj ulozi informacionih tehnologija na posao uvodi Vas definitivno u svet uspešnih ... SAGITARION SUBOTICA - autor Calculus12 uputstva













