B2B servisi - PREGLED DOKUMENATA 

B2B servisi - Pregled dokumenata

Izborom opcije menija "Dokumenti" --> "B2B pregled dokumenata" otvara se prozor za centralizovani pregled svih dokumenata nad kojima su već izvršene operacije servisa, (vidi sliku) (vidi sliku)Prozor za centralizovani pregled svih dokumenata..

Učitaj sliku
Prozor za centralizovani pregled svih dokumenata.

Filter ovog prozora je sličan prozoru "B2B filter", samo sa nekoliko dodatnih polja (komitent, period dokumenata, broj dokumenta itd) i dugmetom "Poništi status", koje omogućava da se selektovani dokumenti dovedu u status kao da nad njima nije izvršena nijedna operacija servisa, pri čemu ova operacija ne komunicira sa B2B servisom, nego samo menja status dokumenata u samom Calculusu. Operacija je namenjena samo za izuzetne slučajeve, npr. kada je došlo do grešaka u ranijim operacijama i potrebno je ponovo poslati dokument u servis, a slanje nije moguće sa trenutnim statusom.

Uz pomoć dugmadi i možete otvoriti datoteku sa poslatim ili preuzetim dokumentom ili prilogom (prilozima) selektovanog dokumenta, (vidi sliku) (vidi sliku)Dugmad za otvaranje datoteke sa poslatim ili preuzetim dokumentom ili prilogom (prilozima)..

Učitaj sliku
Dugmad za otvaranje datoteke sa poslatim ili preuzetim dokumentom ili prilogom (prilozima).
Korisno je znati

Pojam dokumenta i priloga se razlikuje za različite servise. U primeru servisa Moj-eRačun, dokument je XML datoteka sa podacima dokumenta predviđenim za elektronsku razmenu, a prilog je PDF datoteka sa štampanom formom dokumenta..

U prvom panelu prikazuju se dokumenti izabranog servisa, tipa dokumenta i predmeta servisa, sa statusom i statusom u servisu. Kolona "Broj (u servisu)" prikazuje broj dokumenta u Calculusu, a u zagradi dodatno i broj dokumenta u servisu, ako se broj dokumenta pod kojim je poslat u servis razlikuje od trenutnog broja dokumenta u Calculusu (npr. ako je broj u Calculusu naknadno izmenjen). Kolona "ID u servisu" prikazuje identifikator kojeg sam servis dodeljuje dokumentu.
Kolona "ID2 u servisu" prikazuje drugi identifikator kojeg sam servis dodeljuje dokumentu (npr. servis SEF dodeljuje dva identifikatora poslatoj fakturi (jedan za pošiljaoca, a drugi za primaoca). Kolona "CRF ID" prikazuje identifikator u CRF-u (Centralnom registru faktura), kojeg servis SEF dodeljuje prilikom registracije dokumenta u CRF-u, a ova kolona se ažurira prilikom preuzimanja i prilikom provere statusa dokumenata.

U drugom panelu se prikazuju izvršene operacije nad selektovanim dokumentom. Kolona "Vreme" sadrži vreme izvršene operacije u Calculusu, a kolona "Vreme u servisu" vreme kada je sam servis izvršio neku svoju operaciju, odnosno promenio svoj status dokumenta.

U trećem panelu se prikazuju eventualne greške u izvršavanju selektovane operacije.

Iz ovog prozora takođe možete pokrenuti naknadne operacije servisa za selektovane dokumente (npr. proveru statusa).